دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

و زمان می گذرد!

همیشه باید بگذاری که زمان بگذرد،
این بهترین روش برای فراموش‌کردن یا حتا به‌خاطر آوردن است. البته؛ شاید، نیازی هم به این کار نباشد و من هم مطلقن نیازی نمی‌بینم، اما گاهی بعضی کارها را بر خلاف میل‌ت می‌بایست که انجام بدهی.

.
.

آه!  ای آدم‌های خودخواه! من، هنوز فکر می‌کنم فضیلتی برتر از دوست‌داشتن و هر روز بیشتر دوست‌داشتن وجود ندارد... هنوز فکر می‌کنم باید یکسره دوست‌داشت و عاشق بود، همیشه... همه‌جا... و شاید اگر بگویم همه را، اشتباه نکرده باشم!

همه‌چیز و همه‌کس را؛ از خورشید و ماه گرفته، تا بلبل و زنبور.


انتقال از بلاگ یاهو

تهران-Thursday July 3, 2008 - 06:43pm

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:38

سلام عزیز دلم حد اقل اگه اینجا رو چک میکنی یه جوابی بده
خوبی؟
دوستت دارم
میبوسمت

چی می شه گفت در جواب این همه خوبی تو عزیززززززم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد