دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

سرد... سرد... سرد...تر!

 

قول داده‌بودم که ننویسم !

اما خدا ؟ 

باورم بود که : هستی هنوز...

 

 

همش دروغ است... 

 

د 

ر 

و 

غ 

  

دیگر بیش از این وعده‌ی هوای خوب فردایی که نمی‌آید را٬ به من ندهید. سردم است... 

هوا سرد و غبارآلود و مسموم... مثل هیچ‌وقت‌هااااااااا که همیشه سرد بودند!

نظرات 2 + ارسال نظر
Konami دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:18

سلام. باورت درسته.

سلام.... ولی صفحه کلید نادرسته! خیلی خراب شده باور کن علی!












منم دلم می خواست باورم درست می بود! خب پس چطوریه که هیچی سر جاش نیست؟ من اینقدر ها هم بد نبودم به خدا.....

Konami شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:48

سلام. آره، بعضی وقت‌ها کارا به نظر پیچ‌درپیچ میان ولی ظاهراً به خاطر محدودیت‌هاییه که باهاش روبروییم. مثل موقعی که توی یک اتاق با یک دریچه محبوسیم و کل چیزی که از بیرون می‌بینیم یک مستطیله که شاید رو به آسمان باشه یا هر جای دیگه.
می‌بخشی من از بعد از کامنت اولم اولین باریه که میام. تم رو تغییر دادی مبارکه ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد