دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

هیچکس‌م

 I`m Nobody! who are you

Are you – nobody – too

Then there`s a pair of us

Don`t  tell

They`d advertise – you know

How dreary – to be – somebody

How Public – like a Frog–

To tell one`s name – the livelong june –

To an admiring Bog

"Emily Dickinson/"Makers of the Modern World

من هیچکس‌م! تو کیستی؟ 

تو هم آیا – هیچکسی –؟

پس جفت یکدیگریم – نگو! 

می‌دانی که طردمان می‌کنند. 

چه کسالت‌بار ست کسی– بودن –

چه فاشی‌ست چون قورباغه‌ای 

نام خود را سراسر روز تکرار کردن 

برای مردابی ستایشگر! 

امیلی دیکنسون/از کتاب"آفرینندگان جهان نو"

نظرات 4 + ارسال نظر
Salut چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:50 http://alisalut.blogspot.com

سلام. دو جمله اول این شعر دلنشین، به معنای واقعی کلمه تا عمق دل رسوخ می‌کنه! عالی!

واقعن همینطوره :)
عالی!

Salut جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:53

سلام. موقع جستجوی اطلاعاتی درباره کوییس آنترمیر تنها دو وبلاگ به دست اومد؛ یکی این وبلاگ و اونیکی وبلاگی با همین نام در وردپرس... وبلاگ دوم شما رو کشف کردیم؟!

سلام.
نمی دونم چی بگم راستش! آخه تو چرا این قدر شیطونی پسر؟!
اون وبلاگ من نیست. من مهمونم اونجا... شاید یه وبلاگ مشترک قرار بود باشه ولی به تصاحب من دراومده انگار.............. کسی آدرس اونجا رو نداره و نمی خوام هم که داشته باشه! ببخش که این کامنت رو عمومی نمی کنم. خب؟ :)
مرسی.....
کوییس درسته یا لوییس حالا؟ ;)

ستوده چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:00 http://saba055.blogsky.com/

سلام هستی جان .
روز دانشجوت مبارک عزیزم
داری فارغ التحصیل میشی

سلام ستوده خانوممممم :) خوشحالم اینجایی با این انرژی بی نظیرت ، مثل همیشه... کلی خوش اومدی....

روز دانشجو امروز بود؟ چه جالب! پس امروز باید شانزده آذر باشه... اصلن نمی دونستم که چه روزیه .... مرسی عزیزم. هرچند مناسبت امروز و من به هم خیلی ربطی نداریم اما خوبی ش این بود که فهمیدم پاییز داره تموم می شه.... چه زود می گذرند: روز ها و ماه ها و فصل ها.... نه؟
مرسی که به یادم بودی
:**** می بوسمت.




خیلی
وقت
نداریم
پس
.
.
.
(هیچی :))با خودم بودم این آخری رو! )

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:32

سلام! عجیبه! من جوابت رو خونده‌بودم اما الان دارم سوال آخرش رو می‌بینم؟! البته جواب پیش تو بود! آره حق با توئه! لوییس!
; )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد