دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

ما!!!

روزی، پس از آن‌که بر نیروی بادها، امواج، جزر و مد دریا و جاذبه مسلط شدیم، نیروی عشق را متوجه خداوند خواهیم کرد. آن‌گاه انسان برای دومین بار در تاریخ جهان، آتش را کشف خواهد کرد.


(تیلارد دو شاردن)

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:16

توی زندگی عادی ات موندی می خوای عشق رو صرف خدا بکنی؟
هنر شما دست یازیدن به اموری موهوم است تا سرپوشی باشد بر بی عرضگی و تنبلی و بی مسئولیتی خود در زندگی روزانه
چقدر از عشق و محبت دم می زنی؟خب یه سر سوزن توی زندگی واقعیت رو کن.حالم بهم میخوره
کثافت کاری و خیانت پیشگی و ناسپاسی از کی تا حالا اسمش شده عشق ورزی به خدا؟
بجای اینکه اینقدر با سر بالا متوجه اون خدای احمق تر از خودت باشی کمی زمینو نگاه نکاه کن.خودتو آدم هارو زندگی ات رو
این یارو نویسنده عجب بیمار روانی است

خودش انگار یادش رفته که اسمش رو بنویسه
من معرفی شون می کنم:
نیما
پاک ترین موجود دنیاس راستی. هه!

[ بدون نام ] دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:39

من نه دنبال پاکی ام نه ناپاکی
هر چی هستم به چیزی غیر خود واقعی ام از وانمود نمی کنم...چون اهل معامله م مذاکره بر سر چیز هایی که فروشی نیستند نیستم

هلیا پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 http://www.poshtekouhi.persianblog.ir

نیما؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این همه علامت تعجب چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد