دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

به من چه؟

به من چه که آن مرد بیکار است.
آن زن خانه ندارند.
آن بچه گرسنه است.
به من چه که نانوا نان را گران می فروشد.
قصاب گوشت تقلبی چرخ می کند.
بقال در کار احتکار مایحتج مردم است.
به من چه مربوط که دکتر بیمار را نمی پذیرد.
مهندس خانه را بد می سازد.
شهردار شهر را رها کرده.
به من چه که همسایه در زندان است.
همکار داغدار است.
ههکلاس بدهکار است.
به من چه مربوط که او دروغ گفت.
که تقدیر این است.
که همه چیز تمام شد.
به من چه مربوط که سخت دلتنگم.
که طاقتم تمام شده دیگر.
که خسته ام... بُریده ام...
به من چه که رفتن نزدیک است.
به من چه که می ترسم.
به من چه که بی خوابم.
به من چه که تو نیستی.
به من چه مربوط؟
اینها چه ارتباطی به من دارد؟
من چرا گریه می کنم پس؟

انتقال از بلاگ یاهو

تهران-Saturday May 23, 2009 - 04:05pm

نظرات 1 + ارسال نظر
شالیزه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:46

به من چه که کجای دنیا ایستاده ایم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد