دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

دَخمـہ

شاید ہـمہ‌ے این مکتوبات، خطا باشند.

دلم خوب است، تنها بهانه می گیرد.

این را خطاب به کسی نمی نویسم...

نه دروغ گفتم! به خودم می نویسم...

خطاب به هستی!

.

.

خواب دنیا را باور نکن، همیشه برای از ما بهتران تعبیر می شود.

.
ثانیه ها لاف زیاد می زنند، فریب شان را نخور.

.

لحظه ها عمرشان به اندازه ی همان لحظه است.

.

گاهی قضاوت اینکه واقعن چه کسی لایق نیست(؟) غیر ممکن می شود و تنها راه، گذشتن است.

.

همیشه آنهایی که به ناخواسته ترین شکل ممکن، به زندگیت قدم می گذارند و عزیزترین می شوند، به بدترین شکل ممکن، تو را از زندگیشان بیرون می کنند... شبیه یک گناهکار.

.

دلم هوای آوارگی کرده است...

دلم بهانه می گیرد... بهانه ی سالهای دور، سالهای بی خبری... بهانه ی دایره های بی خیالی... دایره ی چرخ و فلک، دایره ی سماع و سرنا و دهل...

دلم... دلم خوب است، تنها بهانه می گیرد.


انتقال از بلاگ یاهو

تهران-Monday January 12, 2009 - 08:25am


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد